Niestety. Zawiodłem się tą książką. Oczekiwałem czegoś innego.

Teoretycznie wszystko jest tu na miejscu. Historia druku, skąd się wzięły czcionki. Stosowanie kolorów, prace koncepcyjne nad przykładową stroną, analiza obrazów i próba oddania emocji na widza. Gdzie w międzyczasie… Bum! Rozdział czwarty. Książka zatytułowana: Design dla “Hakerów”, i nagle opisywane podstawy tworzenia stron internetowych oraz SEO. Poważnie?

Potem książka stara się wyzbierać i dopiero od rozdziału 7, zaczęły się dla mnie interesujące choć już i tak znane mi informacje. Palety kolorów, sposoby ich zapisu. Różnica między RGB, czy CMYK i parę wymyślonych, ale życiowych przykładów.

Byłoby fajnie, gdyby nie to, że większość tych rzeczy (jeżeli nie wszystko), zdążyłem już sam. Wcześniej. Poznać. Zawodowo.

Myślę, że gdybym ją przeczytał z pięć lat wcześniej, to pewnie miałbym odmienne odczucia. Niestety, tym razem się nie udało.