Gra z Khemri jest dość ciekawa. Trudno coś poradzić, to zależy od wielkości pkt. gry. Raczej w magię pójść bym Ci nie radził, może przedstawię Ci słabe pkt. Khemri, a wyciągniesz jakieś ciekawe inspirujące wnioski.

  1. Hierophant - zabij, a armia mocno oberwie. Warto poświęcić Orła, czy nawet Glade Riders by go dopaść, to zazwyczaj największa “armata” magiczna armii (i najdroższa:))
  2. Za mało jest w tej armii modeli o rozsądnej sile, brak dostępu do dwuręcznych broni, a niskie rzuty obronne oznaczają masowe zgony.
  3. Tanie rydwany, ale parę ataków z S7 i z głowy.
  4. Uważaj na jednostki (które ja przydzielam do klasy “UPIERDLIWE”)
    • Swarmy, tym właśnie blokuje marsze,zasłania się i ma poison attacks z niczego. Kiedyś popełniłem błąd niedocenienia przeciwnika i mialem 2 Treemany z glowy na 4 tury. Zablokowane przez szarze swarmow @LOL@
    • Scorpion = Killing blow, poison, tunneling, zgrabnie zapakowane w niezłe statsy. Driady koło łuczników/maszyn niewelują skalę problemu z kolcem na ogonie…
    • Carriony, lata to (ze spellem nawet na 40 cali),skirmish, blokuje marsze, w skrócie robi to co Orły.
  5. Pamiętaj o zasadach, to przeciwko tej armii ważne. BTW na tym forum pojawiały sie battle reporty w których zapomnienie o jednej rzeczy powodowało klęske. Np. Jeśli nie ma juz Hierophanta, katapulta niszczy sie bez testu na Ld (nie posiada Ld :D). Chyba, że dołączony jest do niej bohater (zazwyczaj Mag wyczarowujacy dodatkowy strzał)… ale od tego są Orły.

Napisz na ile grasz, czym, podaj jakieś dokładniejsze info, może uda mi się bardziej pomóc.

Życzę powodzenia,