Armia ta jest typową armią do walki wręcz. Osobiście uważam, że choć ten sposób gry jest bardziej fair wobec przeciwnika i zwycięstwa w ten sposób są cenniejsze, to ta lista jest lekko fanatyczna (złoty środek …). Chcesz o niej poczytać? No to czytaj….

A oto i ona:

1 Archmage - Generał, Lv 4, PoK, AoA 315 p.
1 Mage - Lv 2, WoJ 155 p.
1 Mage - Lv 2, 2xDScroll, Unicorn 205 p.
1 Glade Guardian - na orle, Lekki pancerz, włócznia, HoD, SoP 174 p.
5 Archers 65 p.
6 Glade Riders - Full CMD, War Banner 191 p.
25 Glade Guard - Full CMD, Lekki pancerz, tarcza 275 p.
6 Dryads 120 p.
7 Dryads 140 p.
7 Wardancers 105 p.
1 Treeman 250 p.
  TOTAL 1995

Oczywiście jak w każdej mojej liście jest pełno magii. Wydawać by się mogło, że jest ona wielką atakującą siłą tej armii. Tak jednak nie jest. Przecież zawsze możesz wylosować słabe czary… Ja używam Magów z trzech powodów - blokują magów przeciwnika (to ważne), Treesingują i Mash Mistresują (ten czar można wybrać :) ), no i robią niezły zamęt :)