Ta armia była stworzona po umowie z przeciwnikiem, że maksymalnie można wystawić 2 magów. Dlatego 2 DScrolle i 3 dispel dice zupełnie wystarczają do momentu w którym GR zabiją Magów przeciwnika. Glade Guard wnosi do walki bardzo potrzebny CR, natomiast Driady i War Dancerzy zapewniają obrażenia. Łuczników nie jest za dużo ale z blokującymi marsze Way Watchersami da się trochę postrzelać. Jeżeli chcesz zobaczyć jak sprawuje się ta armia przeczytaj mój raport z bitwy przeciwko Imperium.

  Glade Guardian na koniu z włócznią i lekkim pancerzem, HoD, Enchanted Shield 133 p.
  Mage Lv 1 2xDScroll 120 p.
  Bladesinger 135 p.
6 Archers 78 p.
5 Archers 65 p.
5 Archers 65 p.
6 Glade Riders - Full Comand (War Banner) 191 p.
20 Glade Guard - LA, Shield, Full Comand 225 p.
6 Dryads 120 p.
6 Dryads 120 p.
7 Wardancers - First Dancer 126 p.
6 Waywatchers 120 p.
  TOTAL 1498