Tą armią grałem przeciwko Imperium. Doskonale sprawuje się w małych bitwach. Guardian na Orle zagraża każdej maszynie lub magowi (i niejednemu oddziałowi strzelców), podczas gdy Driady i War Dancerzy przejmują na siebie najbardziej pancerne jednostki. Nie należy również zapomonać o magach, którzy zapewnią dominację (lub chociaż równowagę sił) w turze magii, oraz o łucznikach, będących w stanie zagrozić nie jednemu oddziałowi. Jeżeli chcesz zobaczyć jak sprawuje się ta armia przeczytaj mój raport z bitwy przeciwko Imperium.

  Glade Guardian na Orle z włócznią w lekkim pancerzu z SoP i HoD Arrow 174 p.
  Mage Lv 2 DScroll 130 p.
  Mage Lv 2 DScroll 130 p.
7 Archers 91 p.
7 Archers 91 p.
6 Archers 78 p.
5 Dryad 100 p.
5 Dryad 100 p.
7 War Dancers 105 p.
  TOTAL 999 p.